måndag 23 juli 2012

Jag sitter och räknar...

... dagarna till lön vs hur sugen jag är på att gå och sätta mig på en uteservering. Hum... okej, det måste låta som att jag är en halvalkis men neeee... jag har bara tråkigt och ingen att leka med... och så tycker jag om öl.

Fast idag har jag Debaser hallonmojito cravings. What to do... dumma väder... för kallt för att ligga och sola... för varmt för att sitta inne.

Men bäst av allt när man är hemma hos mamma är kanske ändå de matlådorna som man får med sig hem he, he... jepps, i det hemmet är jag alltid minst och "du måste ju äta ordentligt" som det så fint heter. Sen att jag har fem kilos "övervikt" kan ju kvitta he, he...

Ja, ja... så mat har jag iallafall... nu ska jag bara leta upp lite sällskap...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar