måndag 30 juli 2012

Tjurighetsbeteende

Ha, ha, ha jag hittade den här gamla bilden på mig och mina syrror. Gissa vem det är som tjurar och vänder sig bort från kameran?!? Jooo.... givetvis Paula ha, ha.

Men det roligaste med det här är att förra helgen när jag passade småttingarna så skulle Elias lära Evelina hur man står i mål i fotboll. Tyvärr var coach-Elias lite hård och Evelina ville inte vara med längre. Och vad gjorde hon då... jo hon gick och ställde sig PRECIS så här i ena hörnet av målet ha, ha. Underbart.

Jag fick kämpa för att hålla mig för skratt. Elias var dock snäll och förklarade sen för både Evelina och mig att han TRÄNAR ju fotboll en gång i veckan så det var därför han var lite bättre än oss ha, ha. Men... han kunde tänka sig att vara lite sämre bara så att vi skulle vara med ha, ha... och ja, han är fem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar