måndag 9 juli 2012

Roskilde 2012

Ahhh ljuva festival. Alla är vi olika... vissa betalar för att ligga och pressa på en strand i Thailand. Själv spenderade jag hela semesterkassan på att åka över till Danmark för att trampa i lera, träffa min bästis, få solsveda, kissa på bajamajor, sova illa och lyssna på ljuvlig musik.

Men som tur var är jag inte ensam om denna fasination. Där var ju några till. Tyvärr måste jag väl ändå inse mina begränsningar och ändå erkänna att en heeel festival hade jag nog inte orkat. Idag har jag fortfarande ont i kroppen och magen är inte helt återställd än he, he.

Men, hur eller hur... det var underbart att få krama om Marie. Bruce var stor. Mew var magiska. Och jag behöver nog ett par nya Converse. Allt som allt en mycket trevlig festival. På söndagen kom till och med solen fram.

Lera.

Klassiker. Sprit på rör är bra.

Gänget.

Bruce... lite långt ifrån men ack så bra.

Vy från hotellet.

Alla Converse bör uppleva minst EN festival.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar