lördag 14 juli 2012

Och så en...

... tanke.

När jag säger att jag är dålig på att laga mat och verkligen inte gillar det (utan äter ute lite för ofta osv) så tycker folk ofta att man är omogen, lat och lite ja... allmänt dum. Laga mat som är så roligt!

Men... jag lovar... det är INGEN som hade reagerat om en nykter alkoholist hade sagt att nej, jag tycker inte det är så roligt att blanda drinkar och gå på systemet... typ.

Så nej, jag kommer aldrig att laga stormiddagar och bjuda över folk. Jag kommer fortsätta att äta ute och slösa då det för mig är ett avbrott i min mat-vardag. Och så kommer jag fortsätta med att vara nöjd och stolt över att jag faktsikt kan äta och är bra på det... utan att få ångest.

DET borde folk applådera för istället för att gnälla över min "okunskap" om matlagning. Det var nog allt för idag... :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar