torsdag 26 juli 2012

Gahh.. årets längst dag...

... eller så har det känts iallafall. Phu... började vid elva och var laddad för massiva leveranser. Tyvärr var det ju inte så mycket folk som ville handla skor i värmen så de massiva leveranserna packades upp på en timme typ. Lattjo.

Ja, ja... tur var kanske det... två tredjedelar av styrkan var lite bakis he, he... okej vissa mer än andra he, he. Men nej... jag var pigg och glad. Men nu tänkte jag att nu har jag en till godo om jag skulle "behöva" gnälla någon dag.

Eftersom jag hade så tråkigt så gick jag min dagliga tur till MQ för att se om klänningen jag ville ha hade sänkts mer på rean. Och jisses... det hade den. Så nu ska vi se när jag ska använda den. Fin som snus är den... särskillt när det är 70% rea.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar