söndag 1 juli 2012

Stil och klass

Jisses, vad är det för fel på mig?!? Jag träffade en herre här om dagen... ja, den spontana promenixen som blev till öldrickande. Här snackar vi en bra kille, med bra jobb, reser världen runt, tjänar pengar, har välansat skägg, snygga glasögon OCH har erbjudit sig att köpa märkesväskor till mig när han ska till Italien.

Idag kom han dessutom förbi butiken och köpte skor. Nu tror jag ju dock inte att han är intresserad... så det är inte det. Men låt säga att det skulle vara på det planet...VARFÖR har jag absolut NOLL attraktion till honom?!?

Nej, men släng in en lite för kort slaffsig frånskild småbarnspappa som bor i en etta och har ett skitjobb i leken... då jublar Paula. Gud... jag blir så trött på mig själv.

Ja, ja... allt kan man inte styra över antar jag...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar