lördag 14 juli 2012

Evelina 3år!

Och så har tiden gått sådär fort igen. Jag inbillar mig att det är kidsen som växer men att jag fortfarande är tjugofem. Hum... tyvärr så vet ju alla att riktigt så är det inte men, men.

Idag fyller inte bara en utan två prinsessor år. Här är en bild på när Evelinis är en vecka gammal... och jag har således inte gått över trettioårs strecket än he, he.

Det bästa är kanske ändå att hon är väldigt lik mig som liten. Hon har lika blond fjunfrisyr och har samma tjuriga min ha, ha. Och så är det givetvis roligt att hon tror att jag heter Moster Påla... ja, som ett helt namn ha, ha.

Nästa vecka flyttar hon ner till Halmstad. Det ska bli roligt. Då kan hon komma till Malmö och göra Folkets Park och Debban var varannan dag ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar