måndag 23 juli 2012

Och ang. mitt tidigare inlägg...

... där jag behandlade ämnet "övervikt". Nej, jag tycker inte att jag är tjock. Men dock bör det tilläggas att ibland suger det att vara en sån där "rolig tjej". Tydligen tror alla att man får säga ungefär vad som helst till sånna.

Typ "Alltså Paula du kanske borde börja träna lite"... och detta i situationer då man verkligen inte vill höra det. Ja, ja... jag har även kallats lönnfet, mullig och gravid. Jag undrar vad de som verkligen ÄR överviktiga får höra.

Det värsta av allt... som jag kom på nu... är kanske ändå att här sitter jag och förösker försvara mig. Men ja... jag har provat det där med bantning och träning... och om ni undrar kan ni bara slå en signal till min dåvarande fästman så kan han nog berätta ungefär hur "rolig" jag var då... not so much.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar