söndag 22 juli 2012

My biggest flaw

Mmm... ingen är perfekt. Men ibland vet jag inte om jag verkligen vill bli av med mitt största fel. Jag har ju en tendens att tycka om människor lite FÖR mycket. Eller det vill säga de jag väl tycker om.

Det behöver inte betyda romantiska kärleksrelationer. Men släpper jag in människor i mitt liv som jag tycker om så tycker jag om dem på riktigt. Tyvärr får man äta upp det ibland. Jag förvånas ofta hur lätt människor verkar ha att bara ta bort andra människor ur sitt liv.

Som idag... mitt dumma nöt tänkte att ja, den där mannen som jag tyckt så mycket om fyllde ju faktiskt år idag... så varför inte skicka ett lite roligt grattis-sms?!?

Men ja... där jag gick jag på niten... som svar fick jag "Tack... men vem är det ifrån, jag känner inte igen numret!". Jag svarade inte.

Så nu är min nya favvolåt en låt som jag tidigare hatat, Gotye's Somebody that I used to know. Pinit jag vet he, he... men just idag passar texten bra.

But you didn't have to cut me off
Make out like it never happened and that we were nothing
And I don't even need your love
But you treat me like a stranger and that feels so rough
No you didn't have to stoop so low
I guess that I don't need that though
Now you're just somebody that I used to know





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar