söndag 6 mars 2011

Dagens outfit

Idag berättade min kollega Marcus vänligt men bestämt för mig att ska man vara någon i den här bloggvärlden så bör man ha ett avsnitt i sin blogg som heter "Dagens outfit". Eftersom jag nu inte vill vara sämre än någon annan så tänkte jag att what the fudge.... all in!!!

Dagens klädtema har jag valt att kalla:

"Ja, det är 30% på ALLT, och jobba själv på en söndag så får du se hur kul det är"


Tröja & jeans: Cheap Monday - med dålig passform pga REA-inköp
Skor: Cheapo - med spår av vinterns saltade vägar

Tyvärr tror jag inte att jag kommer bli sponsrad. Kanske portad från Weekday men, men. Idolen när det kommer till den här formen av inlägg är dock Stigge, där har vi en man som kan det här med dagens outfit.

Jag får bara inse att jag har en del att lära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar