onsdag 16 mars 2011

Wales är inte England

Herregud!!!

Jag har väl alltid vetat att jag är lite knasig och knäpp. Men att min bästa vän också är det... vad är oddsen?!?

Jäntan har ju flyttat till Wales för den stora kärleken. Men sin näst största har hon minsann inte glömt bort. Idag fick jag ett långväga paket. Och i det låg det inte bara EN fin present... utan... jisses jag har glömt räkna... TRE!!! Ja, nästan fyra för där var ett sjukt fint kort med också.

Jag blir så glad. Får en tår i ögat och saknar min lilla ögonsten lite extra... (även om hon nu är knäpp och köper lite för många presenter). Mannen hennes hade till och med valt ut en alldeles egen present. Får se om jag lyckas lista ut vilken av dom det är.

Thanks Marie and Toby!!! Löv u long time!!!

Det står på utrikiska.

Hum... kan det vara tröjan?!?! The Oldest Record shop in The World.

Word.

Mina änglavingar.

Fiiina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar