söndag 13 mars 2011

Var är Martin?!?

Bew, bew, bew... badibadibbdibb, bew, bew, bew... ooo... ooo....

Ja tanken där var att det skulle vara signaturmelodin till "Äntligen Hemma" om det nu var någon som undrade. För idag har här pysslats. Pyssel med stort P.

Jag har bara en sån där ful Sultan säng från IKEA. Alla ni som känner mig vet att IKEA är inte mitt favorit place to be. Men att köpa en säng på loppis... nja... inte så nice. Så nu har jag försökt pimpa den jag har för så lite pengar som möjligt.

Jag måste ändå säga att jag är ganska nöjd. Inte jättefancy men bättre än innan. Sängkappan köpte jag på Jysk för en 100spänn och sen har jag klätt om en gammal tavla jag hade med lite fluff-fluff och tyg. Allt i sann Martin Timell anda.

Fancy så det förslår.

Ok, nästa gång ska jag bädda. Men bloggare är också människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar