söndag 27 mars 2011

Jag hörde att Berså är inne....

Gahh... jag måste ha ett jobb snart. För just nu är jag mest arg och irriterad på allt och alla.

Dagens irritation läggs på mitt "svennebanan-hem" och "vi som tror vi kan nåt om inredning-bloggar". Ja, ok jag ska inte vara för hård. Jag gillar ju också inredning och har lagt upp bilder här. Men jag gillar inte "inne-grejer".

Nu är det då tyvärr så att min stil har blivit "inne". Att alla männsikor som bor runt möllan här i Malmö har samma stil gör mig absolut ingenting. Men det är dom där andra. Dom som just kommit på att jo en såndära String-hylla borde man ju ha, och i den ska man givetvis ha nån liten Berså skål.

Jag blir så förbannad att jag vill slänga ut alla mina Stig Lindberg grejer. Onödigt kan tyckas, men ja... jag älskar ju dom här grejerna, och så kommer nån som sett i Plaza Interiör att nu ska man samla på 50-tals grejer. Det är inte samma sak. Det är ingen känsla. Grrrrr.....

Ja, ja... förlåt mina fat och skålar för att jag skrev att jag skulle slänga ut er. Det skulle aldrig hända, I löv u 2 much. Men har jag tur så gör alla "inrednings-majjor" kanske det om fem år. Jag håller tummarna.

Exempelbild från nån hatblogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar