fredag 25 mars 2011

A womans right to shoes

Jepp, idag är jag sjuk men eftersom jag blev kär i ett par skor igår när jag var på stan så var jag så illa tvungen att pallra mig ut idag.

Vissa skulle kalla dom "Acne-kopior", jag skulle kalla dom "ja än är jag inte miljonär och tänker inte lägga 3000:- på ett par skor". Hur som satt dessa faktiskt nästan bättre på även om det tar emot att säga (I löv Acne).

Om inte annat var tjejen på Scorett en väldigt bra säljare. Till och med så bra att jag var faktiskt tvungen att säga det till henne (en liten idé jag har om att man faktiskt ska berömma god service eftersom man själv stått bakom kassan i 100år och det man oftast hör är gnäll istället för beröm).

Sen har jag noga studerat diverse tjejer i jeansshorts och faktiskt kommit fram till att man kan pull it off även om man inte är en size zero. Så jag slog till på ett par Monki brallor. Får se om jag vågar mig ut nu bara.

Sooo pretty.

Monki shorts.

Scorett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar