onsdag 30 mars 2011

Skynda, skynda!!!

Imorgon är ingen vanlig dag. Imorgon är det "spola rent stammarna-dag" i mitt hus. Spänningen är på topp och förväntningarna skyhöga..... eller ok.... jag är ju arbetslös så detta är iallafall för mig lite spänning i vardagen.

Hur som så har jag fått hem en lång lista om vad jag ska förbereda inför den stora dagen. Så just nu springer jag runt i lägenheten med ett papper i handen och försöker lösa alla "uppgifter" på bästa sätt.

Jag njuter lite av Fångarna på fortet andan jag har peppat upp här. Nyss var jag inne i duschen och skulle rensa golvbrunnen och jag ville bara skrika ut till någon utanför dörren:

"Men jag fattar inte!!! Vad ska jag göra?!?!?!"

Tyvärr fick jag ingen svar i form av "Ser du nyckeln?!?".... men, men.

Jag ska kanske gå in till grannen och fråga om han vill vara med. After all han måste ju också göra klart sin lista tills imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar