torsdag 12 maj 2011

Absofuckinglutley

Jag är en Sex And The City nörd. Har varit det i allt för många år nu. Just nu är jag nog inne på min 10e runda utav min box.

Min idolarisering utav Carrie höll dessutom på att bli min förra laptops död. Att sitta och dricka Martini och röka vid datorn är inge bra. Kan bli klistrigt och tangenter kan smälta utav aska.... hum....

Ja, ja.... en sak jag dock aldrig har tagit mig samman och köpt är det klassiska "Carrie"-halsbandet. Kan kännas lite ute nu kanske men ååååhhhh.... jag hade ändå velat ha ett.

Så jag får sitta och suga på den karamellen, för nu hittade jag ett ganska fint som inte var så dyrt. Visserligen i silver men det gick att få i guld också. Och guld måste det ju vara!!!

Kolla in "Mina namnsmycken".



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar