söndag 15 maj 2011

Sovrums trubbel

Nu har min fina byrå kommit på plats i sovrummet. Sweet. Men.... helt plötsligt blev allt annat fel. Grrr....

Så nu har jag ett hörn jag inte alls kommer överens med. Sitter och filurar vad man kan tänkas göra där. Sovrummet är ganska litet och plötsligt kändes allt lite för kantigt och övermöblerat. Kankse måste Marimekkotyget åka ner från väggen. Jag vet inte.

Här är iallafall min "problemhörna". Tips om vad jag ska göra välkomnas!!!

Hum....

Ish, för stelt och rälit...


2 kommentarer:

  1. en lampa, lite ljus och snittblommor gör alltid susen! försök även att färgkordinera. allt ser mer samlat ut då, gå rundor lite i lägenheten och samla ihop lite stilleben! lycka till!

    SvaraRadera
  2. Phu ja....tack för tipsen.... vi får se hur det går :).... lite liv måste iallafall in där!!!

    SvaraRadera