onsdag 25 maj 2011

Snutt-kris

Gahhh... det är kris i huset. Floddan ligger just nu och snurrar runt nere i tvättmaskinen. Det gör nästan ont i hjärtat att tänka på. Hoppas för allt i världen att han överlever.

Vi får ju finbsök på fredag så jag tänkte att han skulle vara fin tills dess. Men phu.... jag har sån snutt-abstinens att jag tror jag dör. Jag tror till och med att jag snuttar mer än vad jag är medveten om. Flodis brukar alltid ligga bredvid mig vid datorn och lite då och då sträcker man sig efter honom för ett litet snutt. Jag tror jag har sträckt mig mot hans plats typ 20ggr nu helt omedvetet.

Ja, ja... 20min kvar sen kan jag gå ner och hämta upp honom... dock inte med samma goda doft som han brukar ha så förmodligen blir det sömnproblem inatt. Gahhhh... help me!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar