söndag 22 maj 2011

Temadagar

Ja, här satt jag och trodde att det var morsdag... men icke. Tur i oturen hann jag aldrig ringa till mamma.

Under min lilla förvirring kom jag dock över en mycket bra sida. Temadagar.se. Här kan du hitta alla nödvändiga och inte fullt så nödvändiga dagar som du kan fira (en guldgruva för lokaljournalister med nyhetstorka). Idag är det tex. internationella dagen för biologisk mångfald... borde man baka en kaka kanske?!?

Tyvärr har jag missat Star Wars-dagen den 4e maj. Men jag gråter inga floder för det... för runt hörnet väntar kanske den bästa dagen (28/5).....internationella krama en musiker-dagen!!!

Yey! Här ska det kramas.... iofs kommer Andreas vara här den helgen men ja... vi får se hur det går. Kanske finns nån internationell krama en författare-dag.

Kramkalas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar