lördag 14 maj 2011

Bonusmamma

När man går in i ett förhållande så tar båda parter med sig något från det förflutna. Det kan vara en dammsugare, ett krossat hjärta... eller som i mitt fall, en katt. Jag är numer stolt adoptivmor till katten Sigge.

Sigge och jag är nu nya homies och även om Andreas bönat och bett att jag inte ska dekorera lägenheten med katter så kunde jag inte låt bli idag.

Ärligt talat så är jag inte heller störtförtjust i porslins och djurdekorationer men vissa undantag kan göras tycker jag. Lisa Larsson katter är ok. Söta tavlor på ulliga katter i korgar, inte ok.

Men dagens inköp tycker jag helt klar funkar. En röd katt från Gabriel. Inget fancy, men passar här hemma. Så nu ska vi se om Sigge gillar den nästa gång han kommer på besök.

Mjauuuu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar