torsdag 26 maj 2011

This is my crib - vardagsrum

Ja, eftersom jag tjatar så mycket om min lägenhet och hur jag ska inreda så tänkte jag att jag skulle lägga ut lite bilder. Jag började fotograferingen utifrån försäkringssynpunkt.... men sen kom jag på att det är ju lite roligt att ha själv också.

Tanken med bloggen var ju från början att det skulle handla om roliga prylar och inredning. Men, men. Vi börjar med det här.

Så varsågod.... så här bor Paula. Vi börjar med vardgsrummet! (och ja, jag har en thing för fat :P)

Min lilla vinylsamiling. Favvoomslaget främst.

Nytt och gammalt lite blandat.

Min fina bokhylla.

Sött bord med Gunnar Nylund fat och Ikea ljusstakar.

Dominofat, Kasper Eistrup tavla m.m.

Coloraskål m.m.

Del två av bokhyllan. Gefyrfat, Smithsbox och Radiohead musmatta.

Diverse skivor.

JIE fat, blommor, Eliasbild och BL Sundell vas.

BL Sundell fat som matchar vasen.

Och så lite Kent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar