söndag 8 maj 2011

Allergi

Ok, jag fattar att inte alla gillar min stil att inreda. Det är helt okej med mig. Men personligen har jag en liten allergi. Allergin kallas ord.

Det hetaste just nu verkar vara att inreda med ord. Gärna citat eller liknande. Varför inte ha ett fint "Carpe Diem" i trä på väggen. Eller kanske några bokstäver i hyllan där det står "Love". Ish, jag får utslag bara jag tänker på det.

Sen kom den. Droppen som fick min bägare att rinna över. Det finns nu tydligen så att du kan beställa färdiga låtcitat att sätta på väggen. Och inte vilka låtcitat som helst. Kents "Utan dina andetag".

Inte nog med att Lisa Nilsson gjorde en bedrövlig cover på den inför Victoria & Daniels bröllop och att den var med i Dansbandskampen. Nej, nu ska alla svennebananare även ha låttexten på väggen där hemma. Gahhhhhhhhhh!!!!

To do: Stryka "Utan dina andetag" från min bröllopslåtlista. Bättre alternativ "Noll" eller "Varje gång du möter min blick".


Ok, säkert nån som blir sugen så här är länken http://www.vimsadekor.se/

En "underbar" butik i Norrköping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar