lördag 14 maj 2011

Choklaaad!!!

Tog en tur till Erikshjälpen idag. De brukar inte erbjuda jättemycket i loppisväg men idag gjorde jag någa fynd. Eller ok, let's face it, i Malmö gör du aldrig några riktiga "fynd" på loppis... men priserna var ändå helt ok.

Jag har länge suktat efter en Ögonkakao burk på Tradera. Men orka buda kände jag. Så när jag såg den stå där i hyllan på Erikshjälpen rusade jag fram och snodde åt mig den. Eller ja, jag betalade ju givetvis för den innan jag gick.

Känslan av att andra kollar snett på de saker du har tagit till dig ger dig dessutom en extra kick. Deras avundsjuka blickar gör att man håller extra hårt i sitt fynd. Men jag ska inte vara sån... jag har varit på båda sidorna. Fyndaren och den buttra sneglaren.

Men... nu är burken min. Ska stå i min stringhylla som är tänkt att komma upp när jag målat väggen i köket. Om det nu inte blir för många ögon i ett rum. Vi får se... Mazetti it is!!!

Nygammal burk.

Kan kanske blir lite för mycket... hum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar