torsdag 19 maj 2011

Bad workout

Ja, jag trodde aldrig den här dagen skulle komma. Jag är absolut inte något träningsfreak... och jag gör säkert en massa fel i min träning.... men jag blir ändå irriterad.

Det värsta jag vet på gymmet är inte den discodunkade musiken eller de pumpande muskelbyggarna. Nej, det är de som "trams-tränar". De som typ lullar runt lite i gymmet, gör fem reps på nån maskin... och sen lullar vidare. Maskinen ska gärna vara helt felinställd också.

Oftas handlar det om lite för unga killar som tror att de kan och vill styla lite. Tradigt läge bara när till och med jag som är nybörjare inom träning genomskådar fasaden he, he. En annan grupp av "trams-tränare" är "vi-hänger-på-vår-kompis-som-tränar-tjejerna". De vill egentligen inte träna utan bara kunna säga efteråt att jo jag var på gymmet idag. Grrr...

Japp, det var det... i nästa inlägg om träning tar jag upp: "Kära medelålders damer - köp en sportbh!!!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar