onsdag 1 februari 2012

Sovrums fix

Varför vill man alltid fixa med de saker som inte alls behövs fixas med... istället för det som borde fixas?!? Ja, du....

Jag BORDE ta tag i mitt kök, och jag BORDE köpa gardiner till mitt sovrum. Men just nu är jag mer sugen på att köpa fina kuddar och överkast till sovrummet. Fast man kanske ska slå till när man hittar någor man faktiskt gillar... eller?!?

De här fantastiska gobitarna hittade jag på Olsson & Gerthel här i Malmö!

www.hay.dk

www.lacerisesurlegateau-eshop.com

www.lacerisesurlegateau-eshop.com

2 kommentarer:

  1. Fin blogg och fint namn. Gissar att det inspirerats av en fantastisk Thåström-låt med samma namn. Skulle uppskatta om du valde att länka till vår sida om du valt att låna våra bilder, vi tar nämligen dem själv. ;) Du är välkommen att maila mig (webbutik@olssongerthel.se) om du söker bildmaterial du inte hittar eller vill ha större bilder. Ha det kalas! /O&G's webbutik.

    SvaraRadera