söndag 30 september 2012

Adjöken, adjö...

Inte nog med att vi var duktiga på jobbet igår... vi firade även av en kollega. Partajet började redan i parkeringshuset för att sen fortsätta på Debaser.

Det "råkade" vara halva priset i baren och på maten innan 21.00... så ja... det dracks en del öl... men kvällen blev ändå tidig. Jag antar att jag knatade hem lite överförfriskad när de flesta andra var på väg ut he, he. Men, men... jag somnade gott med kläderna på på min soffa och vaknade pigg och utvilad i morse. Så kan det gå...

På måndag börjar den nya tjejen... men jag antar att det kommer ta några veckor innan jag verkligen fattar att den tidigare kollegan har lämnat oss och inte kommer tillbaka. Men det är ju så... lite som ett förhållande... de man jobbar med.

Jag struntar dock i att säga hejdå för jag tror... nej, jag vet att hon är en sån tjej jag kommer träffa på igen. Så tragiska farväl lämnar vi till någon annan.

Bubbel i parkeringshuset.

Gravöl.

Adjöken fröken present.

Fia råkade beställa in liiiite för mycket mat he, he.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar