söndag 2 september 2012

Gud vad jag...

... älskar second hand. Jag får nästan som ett rus när jag hittar "rätt" grejer.

Idag hittade jag ett par jättefina Ecco retrostövlar. Helt perfekt satt dom. De var visserligen inte jättebilliga men tillräckligt för att det skulle kännas som ett fynd. De har ju till och med lapparna kvar på sig... så de är nog inte så mkt använda.

En lite Cheap Monday top fick det också bli. Få se om jag kan komma över mitt armkomplex bara... för jag gillar verkligen skjortor utan ärmar.

Nu ska jag sätta Ecco-Fian på att tipsa mig om puts på mina stövlar. Min andra kollega Anna funderar jag på att sätta på att gå över min garderob och styla om mig. Hon är en jäkel på att fläta hår... vilket hon gör på alla... men tyvärr är det ju lite svårt på mig he, he... så därför tänkte jag att eftersom hon har snygg stil själv kunde hjälpa tant med en uppiffning.

Ja, ja... vi får se. Jag har ju schizofren stil så det kanske inte är så lätt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar