onsdag 26 september 2012

Reunion...

... tre år senare. När jag träffade den här mannen sist så var hade han rakad skalle och välansat skägg. Men tiderna förändras. Jag dissade honom för min Norrköpingsman och ja... det blev bara gött häng av det hela.

Men nu har vi inte setts på tre år som sagt... men båda hade tråkigt och behövde sällskap. Så mannen ifråga tog med sig två flaskor vin och ett glatt humör. Sjukt skönt med en kompisdejt... även då han sernare ville sova över... men icke... my mum taught me well. Sova hos Paula är få förunnat.

Hur som... en väldigt trevlig kväll blev det. Han har nu second hand butiken "My little loppis" vid St Knuts. Han behövde en delägare... men jag stod emot. Jag försökte pilla in roliga saker i hans skägg och vinet gav mig endast liiite halsbränna. Dessutom visades sista avsnittet av SATC på tv och jag tvingade mannen att titta he, he. Mer sånna trevligheter i höstmörkret.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar