söndag 23 september 2012

Jag berättar ofta...

... om hur trevligt mitt jobb är. Men... där finns EN sak som jag verkligen hatar. Och nej... man ska inte skriva om dåliga saker i samband med sitt jobb... det vet jag... men detta har inte direkt något med själva jobbet i sig att göra. Mer knasiga människor...

För alltså... VARFÖR behöver en vuxen frisk människa få sina fötter mätta?!? Jag förstå inte. De står där och velar... ja, men jag brukar ALLTID ha 38... ja, so what... jag har allt ifrån 38 till 41 i skor. Det beror ju heeelt på modellen.

Hur som så kan man ju tycka att man själv borde känna hur skon sitter. Men icke. Mäta själv kan det inte heller.... nej givetvis måste vi i personalen göra det. Underbart!

Fast det roligaste är kanske ändå att jag automatiskt börjar prata med dem som till ett barn när det är dags för mätning.... det sitter liksom i. Men, men... så är det att jobba i skoaffär för er som undrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar