söndag 16 september 2012

Stress-söndag

Gud... jag måste bli bättre på att varva ner. Men, men... jag försökte iallafall. Obligatorisk söndagsfrulle med scones, inköp av förnödenheter på Åhléns och en lite strostur på Emmaus.

Ett inköp av en fin sångbok fick det bli. Inte för att jag har tänkt att sjunga... men bilderna var fina.

Resten av min lediga dag har jag ägnat åt att jobba. Tjo... men jag måste ha in någon som kan börja jobba inom två veckor så det är bara att lusläsa cv efter cv. Och jo... det har kommit in några stycken. Om jag säger som så... man ska vara själa glad att man har ett jobb... 300 svar på en 50% tjänst.

Nu är jag inte alls utvilad som jag borde vara efter en ledig dag... men jag har inkallat förstärkning under veckan så vi får se hur det går. Kanske jag också kan få lite ledigt.

Nu... mysbrallor, Flodis och dålig tv.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar