söndag 30 september 2012

Under hela min tid...

.. på Scorett har jag fått höra att september månad är den som helt klart är kämpigast och mest krävande när det kommer till försäljning och lager. Budgetarna är höga och leveranserna dräller in.

Och jo... jag skulle ljuga om jag sa att september har varit en dans på rosor.... men igår kom belöningen. VI SATTE BUDGET... IGEN!!! Så grymt duktiga är vi.

Tjejerna var nog nästan lite förvånade över sig själva för så mycket som vi sålde för igår hade tydligen inte hänt på några år. Sweet, sweet säger jag. Nåt bra måste vi ha gjort helt enkelt. Om inte annat har alla slitit som djur i veckan.

Så... igår passade jag på att bjuda på "vi-har-satt-budget"-kalas (ni som inte var där får ha era muffinsar tillgodo ;)). Gott var det... men illa mådde vi sen he, he.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar