torsdag 27 september 2012

Samtal med min "livscoach"

Nej... jag har ingen sån. Men nästan he, he. Hur som en vis man som säger bra saker. Och igår när jag var lite deppig... eller som jag har varit hela veckan... så sa han så bra saker att det var som en sten bara föll från bröstet och en massa energi kom tillbaka.

Till att börja med så sa han en sjukt bra grej angående mannen som "dumpade" mig. Han frågade mig om jag själv tyckte att en förlorare verkligen ska få första pris?!? Så funkar det inte i andra tävlingar... och borde inte gör det i kärlek heller.

Så nej... första priset Paula går härmed bara till vinnare värdiga vinst och som kämpat för det på ett hederligt sätt he, he. Sen frågade han mig vad jag tyckte var viktigast i ett förhållande. Lätt... trygghet är absolut det viktigaste för mig. Då frågade han mig om jag vekligen tror att jag kommer att hitta det i de hippa mustaschmännen på Debaser?!?

Okej... allt detta låter kanske jättelöjligt... men jag mådde så himla bra när jag la mig och det kändes som att jag fått en helt ny klarhet i vad jag borde gå efter och hur jag bör värdera mig själv. Sjukt skönt. Tänk vad lite bra ord kan göra susen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar