söndag 2 september 2012

Mystisk afton

En grej som är lite dum är att har jag haft en jätterolig helg, ja då tror jag givetvis att nästa ska bli lika bra. Men det blev den inte.

En middag som resulterade i lite för mycket vin blev början på magplasket. Jag skulle ju möta upp en trivslig gammal kollega och var sjukt pepp. Men när jag skulle ta mig till Metro insåg jag att nope... det här kommer inte att funka... lullig Paula sitta still på en bar... nej, nej.

Så jag landade på Debaser och tog en öl. Hipster inflationen var något i överkant och efter en halvtimme insåg jag att nu ska den här lilla damen gå hem och sova. Så så fick det bli. Tråkigt men sant. Ja, ja...

Nu är hösten här och jag tror att nu ska jag lägga ner det här med utekvällar och satsa på jobb och mys istället. Känns faktiskt himla bra. Vi har sjukt kul på jobb just nu... tjohooo!

Sista uteserveringsölen för i år?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar