tisdag 11 september 2012

Phu...

... jag är trööött! Jag har kommit in i ovanan att vakna vid fem och inte kunna sova när jag lägger mig. Ingen bra grej. Och så är det outlet-skick och lagerflyttar på jobbet.

Jag skriver ju dessutom alltid när saker och ting går bra på jobb... men igår gick det RIKTIGT dåligt. Jag fick kanske sämst betyg i hela historien av en mystery shopper. Först brydde jag mig inte... men senare på kvällen så gnagde det ändå i bakhuvudet.

Men... idag tog jag min revange... en dam... som för övrigt påminde väldigt mycket om min egen mamma... gav mig så fint beröm att jag nästan blev lite rörd. Hon tackade för att väldigt god service och att jag verkligen la ner tid och intresse på henne. Söt dam.

Nu ska jag äta en muffins och ladda inför morgondagens regionsmöte. Det ska bli skönt att vara borta från butiken i dagarna två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar