måndag 24 september 2012

Måste man alltid...

... göra allt enligt regelboken?!? Jag vet inte. Jag tror iofs inte det. Inte om man heter Paula. Men här om dagen fick jag en helt briljant idé (enligt mig själv).

Mitt senaste ex var ju trots allt en riktigt trevlig man. Han visste hur man tog hand om Paula han. Men... jag ville inte flytta, han ville inte flytta, jag hatade hans lägenhet, han hatade min ytlighet osv, osv. Hur som... vi tycker fortfarande väldigt mycket om varandra ändå.

Så... då slog det mig... mannen i fråga fyller ju år nästa vecka. Båda parter är lite sugna på det här med kids och grejer. Men ja... let's face it... ingen av oss är sådär lätta att hooka up med he, he. Men... jag tänkte som så att... om ingen av oss är stadgade till nästa år då han fyller 40... ja, då kanske man skulle skaffa barn ihop ändå.

Han har sina bästa vänner här nere och kan tänka sig att flytta hit. Vi bor inte ihop men har det typ som... som... Ross och Rachel he, he.

Ja... detta är ju bara en tanke. Men båda gillad den. Så ja... vi får väl se vad som händer i framtiden.

Andreas i bebisformat ha, ha, ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar