lördag 22 september 2012

Holaballo på Entré

Ahhh... vilken underbar försäljningsdag vi hade på jobbet idag. Vi var bara tre personer som jobbade men lyckades slå budget i båda butikerna med råge. Jag är så sjukt nöjd.

Mest kanske för att det faktiskt inte alls var någon lätt budget att slå... utan för att vi verkligen kämpade och nådde målet. Nu är jag sjukt taggad inför nästa vecka. Och om någon hade frågat mig just nu så kan jag lätt jobba över lite mer he, he....

Entré hade dessutom flashig modevisning idag. Jag brukar tycka att sådana tillställningar är något pinsamma... men denna var faktiskt riktigt proffsig. Skorna de hade på sig kom givetvis från Scorett.

Så... imorgon en ledig dag... för att på måndag... ännu en gång köra lite intervjuer. Det börjar brinna i knutarna. Men det glömmer jag över en flaska rött.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar