lördag 8 september 2012

Det må vara hänt...

... att jag själv är försäljare. Men jag kan också vara den mest lättlurade kunden ever. Idag när jag gick och kollade på Aplace så kom det fram en tjej till mig. Hon bara:

"Ooo gud va fina solglasögon du har, de passar verkligen dig!"

"Öhhh oj, tack ja..."

"Ja, jag jobbar för Acne så jag tycker att det är så roligt att gå runt här och se vad det är för människor som representerar vårt varumärke."

Tydligen var hon nere i Malmö från huvudkontoret som nån säljare eller nåt.... och ja... det var ju inte så att jag började gilla märket mindre pga detta. Nej, nu skulle jag tippa på att jag kommer att köpa ex antal brallor till innan jul he, he. Smart tjej det där... men hon var väldigt trevlig. Vi pratade en god stund. Dock blev det inga inköp idag... men jag gick därifrån och var lagom nöjd över mina solbrillor (löjligt men sant).

Sen blev det en lite tur in på Tjallamalla där jag köpte två jobbetröjor. Bra att ha till alla dessa jeans jag nu måste köpa he, he.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar