söndag 9 september 2012

Vuxenönskningar

Jaha... då hade man fem liter vatten rinnandes i kylen. Tjo! Men jag ska ärligt säga att det var med blandade känslor jag upptäckte detta.

Först förbannade jag mig själv för att jag bosatt mig i en bostadsrätt utan en händig karl som kan rädda mig i sådana här situationer. Nästa steg vara att börja fippla efter Börjes (mammas man) nummer i mobilen. Sen tänkte jag.... 

... trasig kyl... nya drömmar... som kan förverkligas. Smeg kyl... here i come!!! Jag slängde mig illa kvickt framför datorn och började googla. "Tyvärr" kom jag även på tanken att jag kan ju kolla om det är fler som har haft problem med vatten i kylskåp. Och jo.... det var det ju.

Så ja... tydligen går det att fixa. Smeg kylen får stå kvar på sitt lager och jag får väl fortsätta att gräma mig över att jag behöver köpa ny tråkspis. Grrrr....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar