söndag 23 september 2012

Deja fuck

Nja, fullt så dramatiskt, och fullt så promiskuös är jag inte. Men ändå...

I ett avsnitt av SATC så kommer Samatha på sig själv med att ligga med en kille som hon har haft sex med förut. Igår hände det mig i en mildare variant...

Jag satt och "pratade" med en trivslig skådiskille på nätet (gud förbjude att jag faller för en "riktig" man med "riktigt" jobb). Då man har "alias" så vet man ju inte vad den andra personen heter på riktigt. Hur som... det var väldigt trevligt.

Vi planerade in en ölträff på ett sunkigt alkishak (skönt med opretto typer)... och innan jag la mig så skrev han "Kram från Nisse" (OBS! namnet är fingerat he, he).

Då slog det mig... hade inte jag redan träffat den här "Nisse" för ja... kanske fem år sedan?!? Om jag inte är helt fel ute så hade vi en "på fyllan träff" på falafelhaket vid Debaser.

Jag har inte svarat än... men jag vet inte.... detta är kanske ett tecken. Sluta upp med nätdejting för sören Paula!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar