söndag 9 september 2012

Dejt med mig själv

Nej, jag har inte gått och blivit mer knasig än vanligt. Men mannen i fråga som jag var på dejt med var nästan lite för lik mig själv. Sen om det är bra eller dåligt det återstår att se.

Men det är inte var dag som man träffar en man som samlar på jeans, hatar solsemester, lyssnar på Albin Gromer, gillar att göra ingenting och uppskattar egentid med sig själv.

För första gången i min dejtinghistoria blev jag dessutom bjuden på fika. Med risk för att låta lite för old school och antifeministisk... men det var faktiskt trevligt.

Fikan blev en tur till Folkets Park som sedan avslutades med häng i parken vid Nobel. Söndagsdejter utan alkohol rockar fett. Det ska nog bli min nya grej. Så sjukt mysigt att storsa runt och göra absolut ingenting och bara äta vaniljhjärtan och kolla in marsvin.

Om det blir nåt mer vet jag inte riktigt... men det var väldigt trevligt hur som... och om inte annat så var det en välbehövd erfarenhet efter alla dåliga dejter jag har varit på. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar