lördag 14 januari 2012

Dagens inköp

Okej, jag shoppar mycket just nu... men åhhh... jag har ju haft shoppingtorka så länge. Snart får jag ju lön ändå och då är allt frid och fröjd förhoppningsvis :).

Jag tog en långpromenad i det fina vädret men av någon konstig anlendning drogs jag in på Entré och Monki he, he. Jag är inte överförtjust i det köpcentrat men just Monki är bra där... och snart givetvis Scorett också ;).

Jag hittade en finfin tjock stickad tröja på rean. Har letat efter en sån länge, men tycker alltid att de sticks osv. Denna kan man klart inte ha när man jobbar... men jag tror den kan användas även i vår och till och med sommar under min jeansjacka.

En söt t-shirt blev det också... det går ju inte att låta bli när det är så billigt.

www.monki.com

www.monki.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar