onsdag 4 januari 2012

Swooooch....

... så var presentkortet på Monki slut. Det är ju ingen hemlis att jag är Monki-fanatiker men, men. Därför var det ju extra bra när jag fick ett presentkort på 500kr av syrran i julklapp. Hon vet vad jag gillar hon.

Och dagen till ära var det ju rea. Eftersom jag har varit sjuk innan så var jag rädd för att jag hade missat hela härligheten, men icke. Där fanns en hel del kvar... iallafall på Entré.

Så jag införskaffade mig lite nya blusar och toppar som ska bli min nya stil.... nu får det vara slut på slitna jeans och rock t-shirtar... ska man jobba på Scorett får man ju ändå se lite piffig ut ;). Tur är dock att de har ett stort sortiment av Converse skor så de kan jag iallafall behålla på.

Två blusar/toppar, en piffig t-shirt och en cardigan med hästar fick det bli. Allt för det angenäma priset av 510kr. Nöjd är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar