torsdag 5 januari 2012

Randiga rutan

Ja och har man shoppat... ja då vet ju alla bloggare vad man bara måste göra sen... redogöra för alla sina köp så klart!

Jag började med det tråkiga, byta julklappar jag fått till rätt storlek och så. Jag har en känsla av att jag kommer att leva och dö i mina P.O.P brallor. Men, men...

Eftersom alla ska ha tantkoftor på sig nu så körde jag på en i Paula-style.... dvs randig. Blir snygg på jobbet. Hittade den på Åhléns vilket var bra för där hade jag ju presentkort som tomten kom med.

På Gina Tricot blev det två randiga toppar.... varför bryta ett koncept som funkar tänker jag :P.

Och sist men inte minst fyndade jag på Weekday. Inte ett par, inte två par utan TRE par jeans. Allihop för 400kr så det var ändå okej tycker jag. Slängde med en t-shirt också.

Tantersh.

Myyyyyys.

Nej, de är inte likadana :P.

Ränderna går aldrig ur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar