onsdag 4 januari 2012

Smygaren

Ja, ingen har väl missat att jag börjar jag mitt nya jobb på måndag. Jag ska börja med att jobba i en anna butik så de kan lära upp mig i kassan osv. Sen bär det av till Entré.

Så idag när jag ändå var där passade jag på att spana in butiken lite. Jag har ju givetvis varit där förut men det är klart ändå lite roligt att kolla.

Jag kände mig mycket nöjd. Personalen såg trevliga ut och butiken hade en skön stämning (de spelade Kent i butik he, he). Känns bra!

Sen gick jag och införskaffade mig en piffig kalender och ett block då jag redan nu på onsdag ska på ett regionalt bc-möte. Ska bli roligt att träffa alla och höra deras idéer och mål som man själv förhoppningsvis kan inspireras av. Och ja.... då behöver jag ju givetvis fina tillbehör så jag kan känna mig lite viktig :P....

Här har vi dom... min flashiga kalender och mitt piffiga block.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar