torsdag 26 januari 2012

Jihooo...

Så kom då den där dagen då jag fick jobba på "riktigt" utan övervakning i nya butiken. Guuuud vad roligt vi hade. Riktigt sköna tjejer som har humorn på samma låga nivå som jag själv har.

Lite roligt var även att MIN chef sa till mig igår att jo hon hade intervjuat många för jobbet, men att jag var den första som hon kände skulle passa in i gänget för jag var inte så "tjej-tjejig" och hade lite skinn på nästan. Ha, ha. Äntligen kommer det till nytta. Och det verkar ju stämma.

Lönevecka som det är så var det full rulle hela dagen. Bästa butik i Malmö blev vi också. Ser fram emot helgen och den kaos som förmodligen kommer att råda då. Men jag gillar ju som tur är stress i butik.

Funderar på om jag ska muta mina medarbetare med lite fredagsgodis imorgon he, he... lite godispepp har ju aldrig slagit fel ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar