måndag 30 januari 2012

Lyxshoppingen som kom av sig

Jisses... rolig blogg jag har... NOT. Just nu bara massa om shopping osv... ja, ja... det vänder kanske snart. Idag hade jag iallafall sett fram emot lite lyxshopping. Jag hade tänkt att gå ner på byn och säga "Hej! Jag vill ha fyra Sjuan stolar tack!" och dra mitt kort lite sådär snärtigt.

Men icke. Affären där jag skulle handla var stängd för dagen. Och när jag gick därifrån så började jag åter igen vela om Myran vs Sjuan. Grrr....

Jag hittade dock lite annat att tröstshoppa. Men när jag kom till Spirit Stores för min Marc Jacobs väska så var den också borta :(. Buhuuu...

Så nu får jag väl återgå till att vara den vanliga pretto-Paula och sätta in mina pengar på något fint fasträntekonto. Guuuud vad tråkig jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar