måndag 30 januari 2012

Nu tror kanske alla...

... att jag är en spoiled brat som bara spenderar pengar. Men jag kan faktiskt vara ekonomisk också :). Om inte annat så lyckades jag spara ihop pengar till insats till min lägenhet på tre år. Kanske lite därför jag tycker att det är roligt att spendera pengar nu igen när jag inte sparar till något speciellt. Ja, det skulle vara New York då...

Men... förutom att jag slutat röka... vilket ger min +1500kr i månaden... så är jag numer väldigt duktig på att göra matlådor som jag tar med mig till jobbet.

Okej, inte alltid jättegott... men hur gott är å andra sidan en dagens för 75 spänn?!? Nej, just det... så idag har jag varit duktig och gjort denna veckas laddning av matlådor. *Klappar mig själv på axeln*.


Tisdag, onsdag, torsdag, fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar