söndag 22 januari 2012

Vattenhål

När man läser massa bilagor i Aftonbladet eller kassa veckomagasin så lär man sig att du ska enbart omge dig av människor och ställen som ger dig positiv energi.

Flum... jepps... men det stämmer. Förr hade jag alltid skivbutiker som små vattenhål där jag kunde släppa allt och bara vara. Nu finns det ju tyvärr inte så många sådana kvar. Men tur är väl då att jag har hittat ett nytt liknande ställe.

Mitt nya vattenhål här i stan är numer mitt gamla jobb, leksaksaffären. Nu vet jag ju att tjejerna där läser detta och kommer tro att jag fjäskar he, he... men så är det bara. Två helsköna tjejer helt enkelt som bara gör en glad.

Gött att veta att har du en dålig dag så kan du alltid gå inom och bli på gott humör igen. Idag tog jag dit Elias för att träffa min gamla homie Playmobilgubben. Han gillade den... och även att där jobbade minsann en tjej som hade likadan färg på håret som han :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar