söndag 8 januari 2012

Matlåda

Ja, har man inte tillräckligt med problem... ja då skaffar man sig nya.

Jag gillar ju att ha med mig matlåda till jobbet va. Ekonomiskt, praktiskt och oftast lite godare. Särskillt om man som jag är vegetarian och inte vill äta endast kolhydrater vilket de flesta restauranger tycker är = vegetariskt. Ja, ja....

Nu till problemet. Hur ska man komma undan med en "sleden" matlåda i en flashig väska?!? Just nu har jag ju rester i gamla glasskartonger... det kommer ju se helknasigt ut i min nya väska ha, ha, ha.

Ja, ja.... jag får se om jag hittar nån fin på nätet eller så får jag gå in på mitt gamla jobb och köpa en sån där med Smurfarna på... den var ju ändå ganska fin :P.

Men en "Frozzypack" skulle nog kunna funka?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar