måndag 30 januari 2012

En pop-prinsessas våta dröm

Ja, nu vill jag kanske inte själv titulera mig pop-prinsessa. Men, nog klär jag mig allt som en liten 14is poppare.

Idag gjorde jag dessutom någon som jag borde ha gjort för läääänge sedan. Mitt nya mantra är ju just nu (om någon missat :P) att unna mig själv det jag alltid har velat ha men aldrig tagit mig råd att köpa.

Så... när de här bruna Clarks skorna var på rea på Åhléns i min storlek så var det inte så mycket att tveka över. Går du under dresscoden "poppig" så tror jag faktiskt att det står skrivet någonstans att du bör äga minst ETT par Clarks skor någon gång i ditt liv :P.

Så nu gjorde jag det... presentkort hade jag dessutom så det hela blev billigt och bra ändå. Nu ska vi bara se vad som händer här näst. Kanske jag bokar den där resan till New York som jag tjatat om i 10år snart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar